Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Strössel&Annat

Kategori: Allmänt

Om drygt en vecka skall vi ha Halloween pyssel på jobbet och jag lovade att baka en halloweentårta. Vad är då typiskt halloween? Jo pumpa såklart och då behöver man orange sockerpasta (ja jag är för lat för att färga in själv). Förra veckan lade jag in en beställning på det och lite annat småt och gott från http://www.strosselannat.se och i lördags hämtade jag ut paketet. När jag packade upp varorna fanns allt med förutom den orangea pastan, istället fanns där 2 st vit sockerpasta. Jag mailade direkt och frågade hur gör vi nu? Fick svar senare på kvällen att vi skickar den orangea till dig på måndag, den vita får du behålla. Det kallar jag service!! Vad jag beställde mer, jo svart sockerpasta, mandelmjöl, vita och "vanliga" chocolat chips, non temp choklad och två olika strössel.




Strössel "pärlor"


Chocolat chip cookies

FOTO: PRIVATA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: