Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Sportlife

Kategori: Allmänt

Jag började mitt gymmande på World Class, då var jag väldigt duktig och utnyttjade kortet riktigt mycket. Efter några år och ett jobbyte blev det också gymbyte, då var det SATS som gällde. I början var jag ganska duktig även där, men de senaste åren har gymbesöken blivit färre och färre (och dyrare och dyrare per besök...) Från och med idag överger jag SATS och tänkte prova på Sportlife istället. Dom hade en super deal på ett årskort och sen går jobbet in och betalar hälften och då blir det ju nästan gratis, eller inte gratis men iallafall väldigt billigt. Nu är det bara att hoppas att träningsmoralen höjs i och med bytet...



FOTO: http://www.sportlife.se/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: