Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Pistoler

Kategori: Allmänt

Nu är hösten verkligen här på allvar och jag längtar redan till sommaren, sol och värme. Det enda (nästan) som är bra med hösten är att man kan plocka fram några gamla favoriter ur garderoben. Förra året köpte jag ett par svarta Pistol boots från Acne och jag blev lite kär. Klacken är lagom hög så till och med en sån ovan klacktjej som jag kan gå omkring i dem en dag utan att avlida. Att dom verkligen är snygga är ju inte direkt ett minus. Är faktiskt lite sugen på att köpa ett par till i en annan färg, eller kanske ett par stövlar.


Mina favoriter




Men är sugen på dom här.....


....eller kanske dom här...

Så mycket skor och så lite plats i hallen :-(

FOTO: http://shop.acnestudios.com

Kommentarer


Kommentera inlägget här: