Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Ny favorit

Kategori: Allmänt

Jag skall ju egentligen inte äta en massa kakor och bullar. Hur det går på bullfronten märkte ni kanske i förra inlägget så jag kan ju lika gärna fortsätta med min nya favorit. Remi hallon. Helt underbar liten kaka. Har förut bara funnits med mint, god den med men inte i samma klass som den här nya med hallon. Påminner lite om min favorit choklad hos Betsy Sandberg, hallontryffeln. Och eftersom vi (just nu iallafall) hänger på familjen R´s godisförbud är det ju bra att hitta en kaka som smakar godis :-D


Fint rosa paket



Bara 46 kcl per bit = 552 kcl för hela paketet = en lite sämre middag
Vilka svåra val man kommer ha framöver mat eller kaka

FOTO:PRIVATA

Kommentarer

  • Lidingömamman säger:

    Aja baja!!! Visst är den smarrig. Jag börjar bli galet sötsugen mellan varven. Då tar jag ett glas vatten vilket inte är hälften så kul.



    Kram,

    Lidingömamman

    2011-10-05 | 19:24:55
    Bloggadress: http://lidingomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: