Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Lexington

Kategori: Allmänt

Häromveckan frågade min snälla kollega E om jag ville följa med henne på ett Lexington event som skulle hållas av  Sköna Hem i Lexington butiken på Birger Jarlsgatan. Man skulle få lite att dricka, några snittar, 20% rabatt och en välfylld goodiebag. Det lät ju toppen så det var klart jag ville hänga på. Igår gick eventet av stapeln och vi hängde på låset som alla andra. Efter lite köande kom vi in och fick vår dricka och våra snittar. Det var ganska trångt där inne och man var livrädd att spilla på alla fina saker. Jag gjorde en mini shopping bestående av två röd/vita kökshandukar som jag tänkte skulle bli fina till jul (ja jag vet kärringvarning, men jag har iallafall inga julgardiner, har inga gardiner alls faktiskt). När jag kom hem upptäckte jag att de var av modell gigantiska men lika snygga för det (bilder kommer vid senare tillfälle) När vi gick därifrån fick vi vår efterlängtade goodiebag och den var verkligen välfylld och innehöll 1 Sköna hem, 1 Lexingtom katalog, 3 pack doftljus från Lexington, Schampo och Balsam från Maria Nila, en parfym från Body shop och en chokladkaka från Anthon Berg. Vi avslutade kvällen med en god pasta på Café Milano. Tack E för en mycket trevlig kväll.


Stilren Lexington påse


Välfylld Goodiebag


Innehållet i den välfyllda Goodiebagen

FOTO:PRIVAT

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Varsågod!!!! Och trevlig middag fick vi också. Har precis packat upp min påse. Hade inte tidningen redan... Bra va!

    2011-10-07 | 19:42:07

Kommentera inlägget här: