Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Halloweentårta

Kategori: Allmänt

Idag skall vi ha halloweenpyssel på jobbet. Ja jag vet att det låter som att jag jobbar på dagis (eller förskola...) men det gör jag inte, jag jobbar på ett helt vanligt kontor med helt vanliga vuxna människor men en väldigt lite budget att lägga på personalen, nämligen 0:- Då blir det till att göra billiga saker på arbetstid så vi skall göra pumpalyktor och sen fika. Jag erbjöd mig att fixa en halloweentårta. Ibörjan hade jag en tankte på hur den skulle se ut men ändrade på "på vägen" och utgick från de dekorationer (eller vad man kan kalla det) vi skall piffa kontoret med.


Dekorationerna, man gör vad man kan med nolltollerans på budgeten. Men vi skrev ut på färgkopiatorn iallafall!!


Tårtan, ja ni ser ju vart inspirationen kommer ifrån

FOTO: PRIVATA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: