Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Böcker

Kategori: Allmänt

Jag har alltid älskat att läsa. Innan barnen kom var det ett måste att ta med minst 5 böcker / vecka på semestern. När jag är inne i en läsperiod läser jag ofta, koncentrerat och snabbt. Läser jag en riktigt bra bok kan jag känna tomhet när den är slut, man vill bara fortsätta läsa. Ett tag var det bara deckare som gällde Michael Connelly och Elizabeth George var favoriterna. Nu för tiden blir det mest lättläst "chick lit" som Denise Rudberg och Marian Keyes. Just nu är det dom här böckerna som ligger olästa här hemma



Karin Alvtegen gillar jag skarpt, hennes tidigare böcker har alla börjat på S och varit åt deckarhållet. Den här verkar vara lite annorlunda så det skall bli spännande att se hur den är. Sen en bok om skor, eller folk som älskar skor, det kan väl ALDRIG bli fel?? De andra två verkar också vara lite sådär lagom lättlästa för en trött sliten förortsmorsa...

FOTO: PRIVAT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: