Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

10 år

Kategori: Allmänt

För 10 år sedan var jag och M på semester i Dominikanska Repuliken. Jag kommer ihåg att vi var lite besvika, vi hade nog trott att det skulle vara finare, mer romantiskt exotiskt. Där resorten började var det en stor bom och väpnade vakter, och man rörde sig helst inte utanför området. Maten var inte heller den bästa, vi hade all inclusive och det som ingick då var buffé frukost, buffé lunch och buffémiddag + 4 biljetter där man kunde gå på någon av de andra 3 resturangerna på området. Den 1:a Oktober hade vi bokat bord på den Italienska resturangen, maten var väl sisådär men kvällen i sig var underbar. Varför kommer jag och tänka på allt det här just nu? Jo för den kvällen för 10 år sedan (igår) förlovade jag mig med min M. Och igår fick jag ett underbart fint armband av honom, trots att vi sagt att vi inte skulle fira....




Finaste armbandet från Edblad

FOTO: PRIVAT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: