Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

TIGI Love Peace & the Planet

Kategori: Allmänt

Mitt schampo håller på att ta slut, eller det har egentligen tagit slut så nu använder jag Maria Nila schampot från Lexington goodie bagen . Jag har tidigare haft Moisture maniac från Tigi Bed Head, jag bara älskar deras stora 750 ml flaskor med pump! Den här gången tänkte jag prova något nytt så jag har beställt hem Eco Awesome också från Tigi men från deras ekologiska serie Love Peace & the Planet. Det innehåller organisk jojobafröolja , organisk juice av aloeblad, organisk pelargon-, lavandel-, rosmarinbladextrakt och skall lukta tranbär. Dessutom är det fritt från parabener.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: