Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Shopping...

Kategori: Allmänt

Idag hade Babyshop en utförsäljning i en lokal ute på ön. Shoppa är ju något jag gillar så självklart var jag på plats när dörrarna slog upp, med mig hade jag M, kompisen J och hans lilla A. Jag måste säga att jag blev lite besviken på utbudet, trode nog att det skulle finnas lite mer. Men jag plockade på mig allt jag såg som jag tyckte kunde vara aktuellt och sen gjorde vi en gallring 1600:- fattigare gick vi därifrån med detta:


En ljuslila tröja från ARMANI, tröja med print MOLO och kjol Kik Kid


Lila vantar Molo (som matchar lilla N's vinterkläder), fleece MOLO, ziptröja Paul Frank och skor Hummel


Tyvärr fanns det inte lika mycket i stora N's storlek, men vi hittade iallafall en tröja från Hummel, en från My World by Organic cotton (ett Eco märke) och en mössa från Scotch Shrunk

Ett riktigt bra avslut på arbetsveckan!

FOTO: PRIVAT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: