Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Sankta Lucia

Kategori: Allmänt

När jag för någon vecka sen fråga lilla N om hon ville vara tomte eller pepparkaksgumma i årets lucia tåg tittade hon bara lite konstigt på mig och svarade; Jag skall vara sankta Lucia. Såklart hon skall. Nu är alla Lucia kläder, kronor och ljus inhandlade och naturligtvis skulle allt provas på.


Att sötatste Lucian i luciatåget kommer vara lilla N är jag säker på (japp jag är ganska partisk :-)

Stora N ville vara tomte så han har fått tomtekläder, dock var han inte lika pigg på att prova. Nu är det bara en "tomtelykta" som skall inhandlas.
Lite kul vore det väl om det kom snö också, men det kan jag tyvärr inte påverka

FOTO: PRIVAT