Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

mmm...Marabou

Kategori: Allmänt

Jag har ju skrivit tidigare om min jakt på den ultimata Chocolate chip cookien. Tyvärr har jag inte hittat det receptet än men jag kämpar på. Lite skämmigt är det faktiskt att avslöja att jag tycker att Marabous mjölkchoklad cookie är godare än något jag har kunnat baka fram. Antingen är det ett riktigt gott betyg till dom eller dåligt betyg till min bakning (eller jag skyller såklart på recepten). Skall kanske lägga ner jakten, äta Marabou kakor och baka sånt jag jag är bättre på. Hur jag kommer göra?? Vet inte, fortsättning följer.....   





Min köpta favorit, antagligen fullproppad med E-ämnen och konserverings grejer, men den är ju så god.

FOTO: PRIVATA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: