Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Klocka

Kategori: Allmänt

Jag skulle vilja ha en ny klocka. En lite större dammodell gärna med lite bling, då skulle min klock "samling" vara komplett (för ett tag iallafall). Som vanligt när jag vill ha något ger jag mig ut på nätet för att kika. Jag har hittat några godingar som gärna får flytta hem till mig. Kan säga att det skilljer en sådär 25.000:- i pris mellan den billigaste och den dyraste....


Klocka från Gant ca 2000:- snygg och med ett bra pris, mest troligt att denna klocka flyttar in.

Foto: www.lindahlsurmakeri.se



Söt liten rosa sak från Tag Heuer, kostar ca 14.000:- Inte speciellt troligt att den hamnar hemma hos mig, tyvärr....



Vil ha vill ha vill ha den här godingen, också den från Tag Heuer men något (mycket) dyrare ca 27.000:- får man betala. Alltså kommer den med allra största sanolikhet aldrig aldrig aldrig komma i närheten av min suktande handled.

Foto: www.uret.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: