Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Derrière la porte

Kategori: Allmänt

I helgen var jag förbi vårt lilla centrum (igen) och kikade runt lite i Butik grön. Som alltid hittade jag en massa saker jag vill ha tex allt fint från Mateus. Egentligen vill jag byta ut vårt tråkiga Höganäs porslin mot Mateus, men M är lite tveksam. Vi har iallafall köpt stora mattalrikar och jag försöker smyga in lite muggar. Den här gången blev det inget porslin men jag köpte med mig  3 stycken söta kryddburkar från Derrière la porte. Allt för att slippa ha fula burkar och kartonger framme. Burkarna fyllde jag med, timjan, provencale krydda och citrontimjansalt. Nu står dom och är färgglada i köket.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: