Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Vad hände?

Kategori: Allmänt

Idag skulle jag ta en sväng till centrum för att lämna tillbaka lite böcker och filmer på biblioteket och köpa några småsaker på Apoteket. Men jag har ju liiite svårt att gå förbi en affär som skriker ut REA så helt plötsligt hade jag shoppat på mig ett par jeans leggings och en långärmad tröja från Mee Too och en Molo fleece till lilla N. När jag ändå var på gång svängde jag in på HM och köpte två par jeans och två par kalsonger till stora N och ett par svarta leggings till lilla N. Vad hände där?
Nästa gång får nog maken åka och lämna tillbaka böckerna, blir billigare så.


Svarta leggings HM, jeansleggings och tröja Mee Too


Fleece Molo


Jeans HM

FOTO: PRIVATA

Kommentarer

  • Lidingömamman säger:

    Nice shoppat. Tur att vi snart ska ut i ödemarken, i alla fall för lönekontot.



    /Lidingömamman

    2011-07-30 | 22:30:24
    Bloggadress: http://lidingomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: