Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Väskor

Kategori: Mode

Igår var en riktig fixardag. Först monterade jag ner en klädställning vi haft i sovrummet, ställde in en stol istället, plockade av byrån ställde in några kort och fixade plats för mina smycken och klockor. Oj vad mycket ljusare och trevligare det blev. Sen var det dax för väskbyte. Jag brukar byta väska efter årstid så nu blev det hej då till min sommarväska, en vit Furla i lite hobo modell och fram plockade jag min Louis Vuitton Neverfull. Jag vill också ha matchande plånbok så det blev ett byte där också. Resten av dagen fotade jag kläder och skor som skall ut på Tradera.


Godnatt Furla


Godmorgon Louis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: