Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Tradera

Kategori: Allmänt

Jag älskar och hatar Tradera. Man kan fynda jättefina kläder för en billig penning, man kan få slitna kläder för en dyr penning och man kan få helt OK kläder för en helt OK penning. Man kan också sälja kläder och tjäna in pengar man sen kan göra av med på nya kläder man sen kan sälja för att köpa nya kläder, man kan sälja....ja ni förstår säkert. Nu har jag iallafall haft ett sälj ryck. Närmare 100 auktioner lade jag ut, inte allt blev sålt men en hel del. Mycket auktioner blir mycket paket att skicka iväg, så jag har packat och skrivit adresser så jag nästan har skrivkramp. Nu är det värsta över och det roliga börjar, se hur pengarna droppar in på kontot


Så här såg det ut på golvet igårkväll, paket, paket, paket...

FOTO: PRIVAT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: