Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Tillbaka

Kategori: Allmänt

Nu är vi tillbaka till civilisationen igen efter härliga dagar i Finland. Muminland var roligt för barnen fast lilla N är lite rädd för sagofigurer i människostorlek vilket jag kan förstå. Själv tyckte jag att det var kul att ha varit där men kommer antagligen inte åka tillbaka. Vädret har varit bra, mycket sol men en del tokregnande på kvällar och nätter, ett riktigt åskoväder drog också förbi. Barnen har badat, plockat svamp, fiskat och annat man inte gör varje dag här hemma. Tack familjen R för en super semester!
Igår på båten hem blev det lite shopping i Tax Freen, bla Jelly Beans (med tokigt många smaker) och en Clean parfym till mig.


Muminhuset


Vår privata minisandstrand


Min favorit Jelly Beans


Mitt nya lukta gott, Clean Shower Fresh


Kommentarer

  • Lidingöpappan säger:

    Hej, kul att läsa om dig och din familj. Gillar speciellt bilderna med vit bakgrund, bord o vägg tror jag att de är. De ser riktigt proffsiga ut.

    2011-08-14 | 09:33:18
    Bloggadress: http://Lidingopappan.wordpress.com

Kommentera inlägget här: