Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Täby Centrum

Kategori: Allmänt

Igår bestämde sig lilla N att hon ville sova hos mormor i två nätter. Hon var mycket bestämd att det var just två nätter hon skulle vara borta. Jag M och stora N åkte iväg till Täby C. Efter lunch på Burger King gick killarna på bio och såg Cars 2 medans jag kollade runt i lite affärer. Jodå det blev lite saker som fick följa med hem till ön. På Cervera hittade jag en söt rosa bricka som var på, javisst 50% REA, köpte också en rosa visp och en lila "kanna" från Rosti Mepal som jag tänkte ha våra slevar, vispar och andra köksredskap i. Hittade också en Cake Carry att förvara och bära med sig tårtor i, eftersom jag varit på jakt efter en sådan var det bara att slå till. Ja lite andra saker blev det också men det skall jag inte tråka ut er med..


Cake Carrier som nu bor hemma hos mig


Min bricka, min kanna och min visp

Kommentarer

  • Lidingömamman säger:

    Vad mycker "bra ha" saker du shoppade. En cake carrier måste jag också ha. Annars blir det inte några tårtor för mina kära jobbarkompisar.



    Kram

    Lidingömamman

    2011-08-14 | 16:16:24
    Bloggadress: http://lidingomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: