Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Kakburk

Kategori: Hemma

Idag är vi på lunch hos familjen N som i början av sommaren flyttade in i ett nytt hus. Då måste man ju såklart ha med sig en liten pressent. Planeringen har inte riktigt varit på topp så efter barnhämtning igår svängde vi förbi centrum och jag sprang in på Tehuset Java för pressent spaning. Hittade ett jättefint doftljus som skulle lukta nytvättat, det måste ju bara lukta gott. Fint var det också, en glasburk med trälock. Tyvärr kan jag inte visa någon bild eftersom dom slog in det så fint i affären. Det jag däremot kan visa är den fina kakburk jag köpte till mig själv. Man måste ju ha någo fint att lägga sina kakor i dessutom till fyndpriset 59:-


Kakburk som förhoppningsvis skall fyllas snart



FOTO. PRIVATA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: