Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Hunter & Julius

Kategori: Shopping

När semestern är slut känns det som att hösten börjar flåsa en i nacken. Min semester tar slut på måndag, då är det bra att pallra sig iväg till jobbet igen, suck. Då är det iallafall skönt att ha höstgarderoben färdig. Lilla N fick superfina Hunter gummistövlar av farmor när hon fyllde år, nu letar jag bara efter några fina fleece welly socks, har bara hittat vita och svarta men skulle gärna ha rosa som jag tror mig ha sett någonstans. Sen hittade jag en så söt regnjacka från Paul Frank i ett samarbete med Target (tradera fynd), där apan Julius skyddar sig med ett färgglatt paraply. Hon har också ett rejälare regnställ från Didriksson att ha på dagis. Det finns inget dåligt väder....


Allt blir sötare i mindre storlek


Framifrån


Bakifrån

FOTO: PRIVATA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: