Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Shopping

Kategori: Shopping

Igår var jag och lilla N i centrum, skulle köpa kantareller (igen). Kunde självklart inte låta bli att gå in i barnaffären Liten på Ön. Tycker alltid jag hittar fina saker där, idag var det dessutom 70% REA. Mycket var såklart redan slut men jag lyckades iallafall hitta ett par jeans från Name it, ett par jeansleggings och ett par 3/4 tights från Mee Too till lilla N och två långärmade tröjor också från Mee Too till stora N. Sen smet vi också in på Tehuset Java där jag vet att dom har burkar från Derrière la Porte, hittade en supersöt burk att ha flingor i. Nu slipper jag titta på det där fula Special K paketet som alltid står framme i köket. Jodå det blev kantareller, lite svenska jordgubbar blev det också.


Tröjor från Mee Too


Jeansleggings Mee Too, jeans Name it


Min nya fina flingburk från Derrière la Porte

FOTON: PRIVATA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: