Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Bröllopsdag

Kategori: Allmänt

Idag firar jag och M gummibröllop, hela åtta år har vi varit gifta. Vi har hunnit med ganska mycket under de åren, köpt och sålt tre lägenheter, fått två barn, köpt tre bilar och sålt en, varit i Spanien sex gånger, Finland 3 gånger, köpt aldeles för mycket skor (fast det kanske bara va jag), haft 9 olika barnvagnar, varit i Thailand, spelat Settlers oräkneliga gånger, missat en resa för vi missade avresedatumet (M's fel såklart) och såklart väldigt mycket mer. Hoppas vi kommer hinna med minst lika mycket de kommande åtta åren (minus barn och barnvagnar och den missade resan då)
Såklart fick vi pressenter, M fick ett par gymnastikskor från Evisu av mig. Jag fick ett jättefint armband från Edblad av M. Vi hade också en liten påse lyxchoklad från Betsy Sandberg att mumsa på. En lugn men mysig kväll.


Evisu skor


Mitt snygga armband


Den goda goda chokladen

FOTO: PRIVAT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: