Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Boggle

Kategori: Allmänt

Jag går och lägger mig aldeles för sent på kvällarna, är verkligen skittrött på morgonen. Sen går jag hela dagen och muttrar om hur trött jag är och att jag måste gå och lägga mig tidigt ikväll. Sen kommer kvällen och vi sitter och slötittar på nått program på tv'n, klockan tickar och närmar sig elva, DÅ kommer jag på men man kanske skulle Boggla. Sen sitter vi och Bogglar (tävlar såklart) och vips är klockan aldeles för mycket, igen.... Och allt det här Bogglandet är faktiskt Magnus Betnérs fel för hade han inte pratat om Boggle det på sin stand up hade jag inte vetat att det fanns och tänk vad pigg jag hade varit då!!


Boggle....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: