Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Barkaby

Kategori: Shopping

Häromdagen var vi i Barkaby, jag, M och min lillebror J. Vi startade på IKEA, jag verkligen ogillar att vara på IKEA, för mycket folk, för mycket saker, för mycket av allt på nått sätt. Vi fick iallafall tag på det vi skulle ha, en ny barnstol som lilla N kan ha hos min mamma. Nu har hon en bebis stol, hon säger själv att den börjar bli för liten vilket jag kan förstå, lilla N är ju ändå snart 3.5 år. Lite mer småkraffs blev det såklart som alltid när man är där. Sen åkte vi till Outleten, stora N behövde lite fler långärmade tröjor inför hösten. Vi hittade fina tröjor på MEXX. Jag hittade också en jacka, inte åt stora N utan till mig själv (såklart) Det blev en ganska klasisk sak från Barbour, inte gratis direkt men jag hoppas på att kunna ha den ett bra tag framöver. Sedan avslutade vi utflykten med en tur på Toys R us.


IKEAS långa gångar gör mig nervös


Jackan som nu flyttat hem till mig

FOTO. PRIVATA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: