Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Nya Sorel

Kategori: Shopping

Så kom den då, snön. Efterlängtad av ungarna kanske inte lika efterlängtad av mig. Men jag måste erkänna att det blir ljusare och trevligare utomhus. Sen får jag använda mina sköna Ugg Adirondack igen. Skönaste kängorna.
Lilla N skulle ha på sig sina nya vinterkängor men klagade på att dom gjorde ont. Tydligen var dom för små. Det var bara att ge sig iväg och köpa nya. När familjen R var här i går berättade E att Guapos hade 40% rea så vi åkte dit. Vi hade tur och hittade ett par Sorel i rätt storlek och i rätt färg om du frågar lilla N
Perfekt, inte alltid det finns en storlek kvar och det är den man behöver. Brukar vara lite tvärt om tycker jag.

Vi passade också på att hämta lite paket innehållande mer skor

Nu skall jag slöa lite och kanske (antagligen) äta lite blåbärspaj som är över från igår innan det är dax för stora N's handboll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: