Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Kompishäng

Kategori: Allmänt

Igår efter lämning av ungar åkte jag hem till L. En av de gamla handbollskompisarna jag träffade i fredags. Hon är hemma och mammaledig. Så skönt att få en "hemmakompis" som dessutom bor rätt nära. Första gången jag fick träffa hennes lilla F som hunnit bli 9 månader. Vi drack the, pratade och tog en liten promenad innan vi åkte hem till J som också var hemma just igår (också en handbollare). Där drack vi mer the och pratade ännu mer. Vid lunch köpte vi hem Indiskt och jag åt så mycket att jag fick värsta matkoman. Mycket mycket trevlig dag.

Om det blev någon jacka. Jajamän, men en annan än den jag kärade ner mig i igår. Det blev en annan snygging från Haglöfs som jag hittade på Addnature.se Tror jag knep den sista svarta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: