Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

TIFFANY&CO

Kategori: Vill ha

Jag är lite sugen på en ring till. Lämpligt nog firar ju jag och M 10-årig bröllopsdag i Augusti. Lämpligt nog åker vi till London då och lämpligt nog finns där Tiffany's. Skulle vara kul med en ring därifrån.
Har kikat lite på deras hemsida och har blivit lite småkär i några ringar i rose guld. Min förlovningsring är i vanligt guld och vigselringen i vitguld så jag tror att just rose guld skulle passa väldigt bra ihop med de andra två.
 
De här har jag kikat på
 
Fina alla fyra. Men jag tror ändå att favoriten är den första. Skall bara försöka sälja in idén till M, men jag har ju ett tag på mig.

Kommentarer

  • Minna säger:

    Åååå rose guld, hmmm, tror minsann att de har Tiffanys även i New York.

    2013-02-25 | 13:35:47

Kommentera inlägget här: