Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Tandläkaren

Kategori: Allmänt

Har haft lite känningar i en tand så jag bokade ett tandläkarbesök innan semestern. Skulle vara typiskt att få semestern förstörd av tandvärk. Naturligtvis hade jag ett hål. Har inte haft hål på flera år men nu dök det upp. Självklart var det i tanden längst in och dom satte en riktig jättebedövning. Typ hela näsan ändå upp till ögonlocket vart bedövat, kändes helskumt. Sen tror jag att jag sträckte käken på något sätt för nu gör den ont. Men tanden blev iallafall lagad.
Efter tandläkaren svängde jag förbi HM en snabbis. Det blev en lång svart kjol till mig och två klänningar till lilla N. Sjukt billigt, betalade 248:- för allt.

Lilla N satte på sig den ena på en gång, bra betyg...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: