Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Rich bitch

Kategori: Shopping

Har fyllt på min egna garderob med lite somriga kläder. Förutom den svarta långa kjolen från HM har jag också shoppat en svart linne/tunika/klänning dvs ett linne som är så långt att man kan ha det som en gåtillstrandenomduinteär hemmaisverige klänning och en svart klänning från ett märke med de underbara namnet Rich bitch.
Klänningen ser ut såhär
 
(Det är inte flickan på bilden som skriver bloggen....)
Bilden har jag lånat från Bubbleroom där jag köpt både klänningen och linnet.
 
Jag vet att svart kanske inte är den ultimata sommarfärgen men det är min favvofärg. Om man nu kan kalla det en färg. Men jag trivs inte i starka färger och jag blir sjukt blek i typ pasteller. Får se om jag blir lite crazy och köper något färgglatt när jag kommer hem från semestern och är lite brunare, då brukar det kännas bättre med färg än när man är så blekfet som jag är nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: