Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Jobba hemma

Kategori: Allmänt

Idag hänger jag och lilla N hemma. Hon har fortfarande över 38 grader och snorar. När jag ringde dagis straxt efter åtta idag var jag den fjärde som ringde och sjukanmälde. Kan ju bara gissa vart det kommer ifrån....
Vi har det rätt mysigt, hon har bullat upp med kuddar och täcken i soffan och jag jobbar lite. Jag har det så bra som har möjlighet att jobba hemma. Lilla N gillar inte att jag sitter framför datorn alltför mycket så det får bli en del längre pauser vilket är helt ok bara jag hinner med det jag skall. Om jag skall vara ärlig mår jag inte alldeles hundra, har ont i huvudet och lite febet vilket gör mig ungefär lika sänkt som lilla N.

Bästa kompisen paddan, kuddar och täcken

Kommentarer


Kommentera inlägget här: