Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Den bästa!!

Kategori: Allmänt

Fortfarande sjuk, idag med båda ungarna hemma. Lilla N blev feberfri i söndags men var väldigt trött efter många dagars feber då hon ätit dåligt så hon fick åka på rehab hos farmor och kom hem igår. Imorgon är dagis stängt så vi tyckte det var onödigt att gå en dag. Stora M var hos mormor igår för jag skulle egentligen åkt in till jobbet, nu blev det ju inte så. Han var typ feberfri igår men han fick vara hemma idag, imorgon blir det dock skolan för honom.
Som tur är jobbar M hemma. Världens bästa M som håller ställningarna hemma, åker och handlar och kommer hem med finaste rosorna, 3 till mig och varsin till ungarna. Dom får såklart stå i samma vas för så är dom finast.
Själv är jag lite sänkt, toppat på 38.5 vilket är nästan 2 grader över min normal temp. Har proppat i mig Ipren och Alvedon och skall ta mig till husläkaren och förhoppningsvis få lite hostmedicin.

Hoppas ni alla får en bra dag med minst lika mycket kärlek som igår, imorgon och förhoppningsvis alla andra dagar på året ;)

Fina blommor från finaste M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: