Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Barnkalaset.se

Kategori: Allmänt

Lilla N fyller 5 år två dagar efter vi kommer hem från semestern. Självklart skall vi ha kalas, först ett för släkt och vänner och sen ett för tjejerna på dagis. Eftersom vi inte har så många dagar på oss när vi kommer hem har jag redan beställt hem lite saker till kalaset. Lilla N vill ha ett prinsesskalas för sina dagiskompisar. Inne hos Barnkalaset.se hittade jag en massa prinsess saker som jag beställde hem. Släktkalaset kommer inte ha något tema men jag beställde hem lite rosa tallrikar, servetter och sånt när jag ändå var på gång. Så skönt att ha det hemma när det är dags.

Tror att tjejerna kommer gilla det här

Kommentarer


Kommentera inlägget här: