Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Äntligen

Kategori: Shopping

Jag kan bli lite manisk om jag hittar något jag vill ha, Nu var det Tretorn Hockeyboot som jag har velat köpa till stora N. Det verkar vara den ultimata skon till en lite kräsen 7-åring som vill vara lite cool men det skall ändå vara praktiskt. De här ser ut som en vanlig baskettkänga men är lite fodrade och i goretex. Jag har googlat och letat. Vill gärna ha dem på REA eftersom de är rätt dyra. Har varit omöjligt att hitta i stora N's storlek. Men plötsligt så händer det, jag hittade dem på REA hos Nelly för endast 349:- mot ordinarie 869:- dessutom fri frakt just nu. Så nu är de hemklickade, hoppas bara att de kommer hem i rätt storlek (Nelly kan ju vara lite sådär....) och att de passar.
 
Så här ser de ut, fina va?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: