Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Shopping hos Inreda.com

Kategori: Allmänt

I fredags var på Inreda.com och shoppade lite. Lie hade öppnat lagret för kunder och hade 25% rabatt på alla lagervaror. Eftersom jag bor ca 5 stenkast från lagret var jag självklart på plats.
Egentligen skulle jag kunnat shoppa med mig rubbet, allt är superfint. För en gångs skull var jag riktigt bra på att inte shoppa för mycket utan köpte bara det jag hade tänkt.
Jag var lite "smart" och kollade igenom webshoppen kvällen innan så jag viste ungefär vad jag var ute efter, en sak var Frozzypack.



En smart "matlåda" där man kan stoppa locket i frysen så det sen håller maten fräsch i upp till 7 timmar. Såg på hemsidan att hon bara hade två stycken i lager och visst lyckade jag leta upp dem. Jippie!!

Sen blev det bara lite cupcake formar, från Rice och Vesti House. Det går alltid åt här hemma



Söta, eller hur!?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: