Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Téo Jasmine mm..

Kategori: Inredning

Jag har ganska länge tittat på kuddar till vår giganstiska soffa vi har här hemma. Jag har inte riktigt vetat vad jag letat efter och det har gjort det hela lite svårare. Soffan i sig är mörkgrå så den behöver "piggas upp" lite. När vi var på Svenssons sist hittade jag jättefina kuddar från Téo Jasmine, de jag föll för hade tryck med bilder från New York och London. Fyra kuddar fick följa med oss hem och ligger nu och är fäggglada i vår soffa. Jag är mycket nöjd!!





Vi köpte också med oss en ny hallmatta i gummi. Perfekt för skorna att rinna av på, speciellt nu på vintern



Och en liten mini Fling till nästa jul. 30% REA jo jag tackar :-)




FOTO: PRIVAT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: