Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Sickla köpkvarter

Kategori: Shopping

Jag börjar den här veckan lite lungt med semester måndag och tisdag, tänk om alla veckor kunde börja så. Igår tog jag och M en tur till Sickla köpkvarter med siktet inställt på Svenssons i Lammhult. Att kliva in där är för mig som för ett barn att få botanisera fritt i en leksaksaffär, jag vill ha allt. Nu letar vi egentligen inte efter några nya möbler utan lite småplock som lampor och en spegel. Självklart hittade jag en massa annat som jag också ville ha och några inköp blev det såklart. Sen blev det lunch på en Italienare, jag åt en helt OK charketuritallrik. Sen betade vi av Cervera, Stadium och HM innan vi åkte hem igen för storhandling på Willys.

Riktigt god lunch som såg så här smarrig ut innan jag högg in på den




På Stadium köpte vi en fin dansdräkt åt lilla N som skall börja dansa med Funky kidz om någon vecka. Sen hittade vi också en lila mjukishandboll som hon har suktat efter sen hon såg en på stora N's hanbollsträning



Varken dräkten eller bollen är lika rosa som på bilden, det hade nästan varit outhärdligt :-)

Stora N fick en tröja från HM, han har redan en likadan i rosa och den är en riktig favorit



En hand och en fingerboard. Först undrade jag varför han ville ha en tröja med en stor tand på, tänk vad fel man kan se.

FOTO: PRIVAT

Kommentarer

  • Lidingömamman säger:

    Aha, antar att det är samma "Italienare" som vi åt på sist vi var där. Vad blev det på Svenssons i Lammhult?



    Kram,

    Lidingömamman

    2012-01-24 | 20:07:41
    Bloggadress: http://lidingomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: