Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Småkraffs

Kategori: Shopping

Cervera hittade vi en massa småkraffs som man kommer på att man behöver när man ser det. En timer/äggklocka tillexempel. Nu använder vi alltid mobilerna, vilket kan ställa till det eftersom jag ibland har ljudet avstängt och då inte hör timern. Inget katastrofalt har inträffat än så länge och för att vara på den säkra sidan köpte jag den här rosa sötingen



Den har en magnet på baksidan så man kan sätta den på tex köksfläkten eller kylskåpet.

Den här grejen ser väl rätt tråkig ut



Det är ett tillbehör till min Kitchen aid och skall hjälpa mig att göra bakningen lättare, då den skall få med allt på kanterna när den blandar. Får se hur den fungerar, det blir nog en del bakning till helgen.

Sist men inte minst blev det två skålar från jellyBean. Men dom har jag inte packat upp än.



FOTO: PRIVAT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: