Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Shopping...

Kategori: Shopping

Igår delades barnen ut till mormor och farmor för lite egentid (både för dom och för oss). Jag och M styrde bilen mot Stockholm Quality Outlet i Barkaby för lite shopping. Det är lite som ett lotteri när man åker dit, ibland hittar man massor och ibland ingeting alls. Idag var det M som drog högsta vinsten. Han hittade 3 jättesnygga skjortor på ACNE som hade erbjudandet köp 3 betala för 2, sen hittade han ett par jeans (för 300:-!!) och en tröja på Levis. Själv hittade jag en tunika från Twist and Tango på Brands. Till lilla N köpte vi ett gäng tröjor på Mexx och till min STORA lycka hittade jag de supersöta Timberland stövlarna jag skrev om i höstas, nu i Timberlands "orginal" färg och för endast 399:- Vi köpte faktiskt en lite större storlek och hoppas hon kan ha dem nästa år. Stora N fick nöja sig med ett par gympaskor från Puma för endast 120:- också dom i nästa storlek. På väg hem åkte vi förbi ICA kvantum och hämtade ut lite kul paket.


Lite kassar.....


Långärmade tröjor Mexx


Två kortärmade tröjor Mexx


De superfina stövlarna från Timberland


Gympaskor från Puma

FOTO: PRIVATA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: