Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Pressenter

Kategori: Allmänt

Jag fick ju en massa fina pressenter i lördags. Som jag skrev för inte så länge sen har jag blivit rätt beroende av latten från vår älskade Nesspressomaskin. Vad passar då bättre än fina latteglas från Nesspresso? De här fina fick jag från herr och fru R



Av fina MB fick jag den här superfina muggen från Matteus


Hon hade även med sig försenade julklappar till ungarna. Dom blev jätteglada för böckerna, tack så väldigt mycket!

Av MJ fick jag Champagne och en fiffig Ice bag som med isbitar i sig kyler en flaska Champagne på 15-20 minuter



Av J&J fick jag en box med säsong 7 av min absolut bästa TV serie Greys Anatomy.

Sen fick jag någon riktigt spännande nämligen en saltbehandling, den fick jag av herr W och fru A. En saltbehandling skall tydligen vara bra mot (för?) det mesta tex skall den vara avsvällande av slemhinnor så det skall bli intressant att se vad den kan göra för min täppthet som nu suttit i de senaste 10 månader. Återkommer med resultat.

FOTO: PRIVATA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: