Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Desigual med mera..

Kategori: Allmänt

Hmmm, det där med att inte shoppa mer gick ju sådär.... Jag har inte varit något större Desigual fan tidigare, lite för rörigt med alla färger och mönster. Men så såg jag att Tintinstyle hade 70% på barnklänningar och då kunde jag inte låta bli. Så det blev två Desigualklänningar till lilla N, en som kommer vara perfekt i sommar och en till nästa höst/vinter. Och faktsikt var de mycket finare på än på bild/galgen. Just nu springer lilla N omkring med sommarklänningen och en luciakrona av tyg, snacka om kontraster :-)


Till vår/sommaren


Till höst/vinter

FOTO: PRIVAT

Sen kunde jag inte heller motstå ett par Mini Rodini leggings i skinnimmitation från Oii design på (40% REA)



FOTO: www.oiidesign.se

Jo Stora N får faktiskt också kläder, men just nu har han behövt lite tråkigare baskläder som mjukisbyxor, strumpor och kalsonger. Sen är det inte riktigt lika lätt att fynda till honom på de webshoppar jag jämt och ständingt besöker.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: