Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

...del 2

Kategori: Shopping

Jag nämde ju att vi var förbi ICA Kvantum och hämtade lite paket, självklart var det lite mer shoppingfynd. Skrev ju för några dagar sen att jag knappt shoppat något på REAn, tror jag är ikapp nu.... Paketen vi hämtade ut var från Bubbleroom och Kids Brand Store, sen var det ett Tradera paket också.
Från Bubbleroom var det två toppar till mig från Vila, fyndade för 280: inklusive frakt eftersom jag hade en rabattkod på 100:- som hittat!!

I paketet från Kids brand Store låg det 3 tröjor till stora N, två från Quiksilver och en från Diesel.



Lilla N fick tre T-shirts två från Adidas och en Champion



Dessutom ett "paket" med två par trosor och ett linne från Hummel.



På Tradera fyndade jag en skidjacka till stor N från Quiksilver för endast 200:- att ha nästa vinter.
Ja det gäller att vara ute i god tid.


Mycket Quiksilver just nu, men jag gillar stilen och det verka stora N också göra.

Imorse klickade jag dessutom hem en klänning från Mini Rodini till lilla N som jag spanat på sen innan jul och nu när det är 40% REA  på Oii kunde jag inte låta bli.


FOTO: http://www.oiidesign.se/

Nu blir det ingen mer shopping på ett tag tror jag (men man vet ju aldrig :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: