Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Tradera fynd (?)

Kategori: Shopping

Jag skrev ju tidigare om moonbootsen jag tyckte var så söta, men dyra och opraktiska. Nu har iallfall lilla N fått ett par :-D men begagnade. Hittade ett par på Tradera som jag fick betala 195:- (+ frakt) för, helt klart överkomligt. Om jag lilla N kommer vilja ha dom på sig är en annan fråga. När jag visade henne dom sa hon, är de mina de där runda skorna. Men dom har ju rätt färg iallafall...


Tidigare hittade jag ett par helt nya vinterkängor från Vincent till Stora N, dom betalade jag knappa 200:- för.
På Tradera såklart...det bästa är att man sen kan sälja sina saker där och få ihop nya pengar så man kan köpa mera saker.


FOTO: PRIVAT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: