Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Solen

Kategori: Allmänt

Åh vad jag älskar solen, åh vad jag saknar värmen! Vår familj älskar att resa (vem gör inte det) och brukar försöka åka minst en gång om året till solen och värmen. Så fort vi kommer hem brukar jag börja titta på nästa resa, livet känns så mycket lättare när man har något att se fram emot. Just nu har vi av olika anledningar inget bokat eller ens planerat. Vi hade tänkt att åka med familjer R till Österike och vandra lite men det satte mina dumma knän stopp för. Måste ju erkänna att jag kikar runt en hel del på resor, får se hur det blir framöver. Om allt går som jag vill så blir det nog en resa i sommar, kanske till Spanien? Sen har vi lite lösa planer på en längre resa vinter 2013, får se hur det blir med det. Men just nu får jag drömma mig tillbaka till förra vinterns Thailandsresa....





Lilla och stora N njuter av sol och bad

FOTO: PRIVAT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: