Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Pressentlager

Kategori: Allmänt

Igår satt jag och surfade runt lite (för ovanlighetens skull... ;-) och kom på att kompisen E tipsat om att BR ibland har riktigt bra priser på deras hemsida. Eftersom det den sista tiden har varit väldigt mycket kalas tänkte jag att det skulle vara bra att ha ett litet pressentlager att ta av här hemma. Visst hittade jag en hel del "fynd", jag köpte 8 lekasaker för sammanlagt 350:- då sparade jag 850:- känns riktigt bra. Surfade också in på lekmer och köpte julkläder från Mini a ture till stora N och en mössa från Name it till lilla N


Mössan är det enda jag kan visa bild på efterom resten blir pressenter och julklappar. Tycker den är jättesöt, en billigare variant av de andra mössorna med äkta pälstoffs. Vad lilla N tycker får vi se, men jag håller tummarna att bhon tycker om jag

FOTO. www.lekmer.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: