Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Mikrovågstofflor

Kategori: Allmänt

Jag är egentligen ingen frusen typ, men jag fryser nästan alltid om fötterna. Jag har ett par duntofflor men dom tycker jag inte är bra alls, sen har jag ett par UGG tofflor, dom är helt OK när man är uppe och går omkring, men är inte så sköna att ha på sig när man sitter och myser i soffan eftersom dom har en hårdare sula. På Bluebox har jag hittat något som verkar perfekt, microvågstofflor. Man värmer dom i micron som en vetekudde, sen har man värma sköna tofflor när man myser i soffan. Eftersom inte tomten behagar komma med paket till oss vuxna blir det väl till att önska sig ett par i födelsedagspressent.



FOTO: www.bluebox.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: