Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Maze Sleep

Kategori: Inredning

Vårt sovrum är rätt tråkigt, men vi har börjat piffa till det lite smått. Just nu har vi jättegamla fula sängbord som egentligen inte får plats. På M's sida står det till och med åt fel lädd så man kan inte dra ut lådorna. Ja som ni förstår är det lite trångt, mest beroende på att vi har garderober på ena sidan av sängen och det tar ju lite extra plats eftersom man behöver kunna öppna dem. Idag såg jag att Campadre hade kampanj på Maze och gissa om jag blev glad när jag såg att dom hade deras Sleep för bara 745:- styck, vilket fynd!! (tror jag) Jag klickade iallafall hem 2 stycken, jag tror att de kommer passa superbra i vårt sovrum.



FOTO: http://campadre.se

Kommentarer

  • Lidingömamman säger:

    Åh, vilket flax. De kommer att bli toppenbra. Jag var alldeles för sen och missade både dessa och en massa fina saker från Busnel. Så blir det när det är stressigt på luciamorgonen och fullt ös på jobbet.



    Kram,

    Lidingömamman

    2011-12-13 | 19:57:42
    Bloggadress: http://lidingomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: