Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Kaffe kaffe kaffe

Kategori: Allmänt

Jamen nu har vi äntligen köpt en Latisimma+ som jag varit så sugen på sen den kom tidigare i år. Nesspresso har just nu en kampanj där man får tillbaka 500:- i pengar eller insatta på sitt "nesspressokonto" när man köper en ny maskin. Sen fick vi för några dagar sen en rabattkupong på Åhlens på 25%, gissa vart vi köpte vår maskin? Jag hade spanat in mig på en vit men den sista gick precis framför näsan på oss, kvar fanns röd eller blå.  Vi köpte den blåa som jag tycker nästan går mot mörklila. När vi kom hem och placerat den på hederplatsen måste jag säga att var mycket nöjd med färgvalet. Det blev jättebra, bättre än den vita hade blivit tror jag faktiskt. Och det bästa av allt är att med alla rabatter och kampanjer kostade den inte mer än ca 1750:- Sen måste man ju såklart köpa kaffekapslar, vi slog till på ett "nybörjar paket" där man fick ett rör av varje sort pluss en kapselhållare, allt för dryga 800:-
Gissa om jag kommer dricka mycket kaffe nu framöver, latten är grymt god...



Fick inte med färgen så bra på kortet, den ser nästan svart ut men man kan se att den är blå om man titar ordentligt

FOTO: PRIVAT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: