Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Julgran

Kategori: Allmänt

Så var årets julgran inköpt och påklädd. Förra året hade vi en fantasktiskt fin gran, nästan alla som såg den frågade om den var äkta eller inte. (det tar jag som en "komplimang). M hade fått order att köpa en lika fin gran i år. Han lyckades väl OK, fin men inte perfekt. Vi har alltid kungsgran som vi tycker är finare och inte barrar så mycket. Jag tycker om att ta in och klä granen ganska tidigt för det är så himla mysigt. Som jag skrev tidigare är det enbart kulor, några tomtar, candy canes och glitter. Jag tycker om en ganska enkel och "stilren" julgran. Tyvärr ingen toppstjärna från Georg Jensen, men kanske nästa år.....


Årets gran. Påklädd är den jättefin tycker jag





FOTO: PRIVAT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: