Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Coldplay

Kategori: Allmänt

Jag är egentligen ingen konsertperson, jag har nog varit på tre stycken "riktiga" konserter i hela mitt liv. De är Hothouse flowers, Michael Jackson och Lauryn Hill (som ni märker har jag rätt spretig musiksmak) Sen har jag varit på en del mindre konserter med Brainpool som var mina absoluta favoriter ett tag. Men häromveckan sa jag till M, om Coldplay kommer och spelar i sverige skulle jag vilja gå. Och vilka kommer och spelar i sommar på Stockholms stadion jo Coldplay. Biljetterna släpps på Ticnet den 14.e December, men som american express kund kunde man boka redan den 10:e så gissa vem som knep några biljetter, jo jag! Så nu blir det till att fira vår 9-åriga bröllopsdag lyssnande på Coldplay, sämre kan man ju ha det. Nu skall jag bara lyssna in mig lite på alla deras låtar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: